torsdag 2. april 2009

PÅSKEFERIE


Føler nesten jeg har påskeferie allerede, har bare 2 undervisningstimer i morgen - så er det ferie :-) Første ferien på det jeg kan huske at jeg ikke har en haug med rettearbeid foran meg. Elevene har blogget om "Ringenes herre" denne uka, og jeg skal vurdere alle blogge. Men tror og håper ikke at det er så tidkrevende, ellers skal jeg bare ha FERIE!


Forhåpentligvis blir det fint vær og noen dagsturer opp i snøen. Ellers håper jeg å få jobbet litt i hagen, løpe lange turer i nydelig vårvær, nyte lange, gode morgener og kanskje rusle en tur i skog og mark med ungene, spise påskeegg og bare kose oss... Vi har også en bursdag i påsken som må feires, Stine fyller 9 år 12.april :-)

Kjenner her jeg sitter at det skal bli deilig med ferie nå!!

Ha en fin påskeferie !!

2 kommentarer: